wtorek, 26 maja 2015

Dzień Matki

   Święta poza domem już mi się zdarzały, więc nie był to aż taki szok. Ale po raz pierwszy w Dniu Matki nie mogę złożyć życzeń osobiście. Jak niektórzy z Was wiedzą - matki mam w zasadzie dwie. I nie mówię tu o związku partnerskim ;) Z okazji zawartej w temacie pragnę złożyć moim obu Matkom wszystkiego co najlepsze!! Poniżej kawałek historii moich matek ;) Może mnie za to nie wydziedziczą...

Matki na początku były dwie...








Potem nastąpił "okres przejściowy", kiedy matki były osobno :)




A teraz znowu są dwie :D








Za kolejne zdjęcie pewnie mnie zamordują, ale "50 lat później" jest powalające :)


A dziś jedyne co mogłam dla nich zrobić, to :




   Trzymajcie się Matki!! Te moje i te wszystkie inne!!


P.S. Na specjalne mamine życzenie dodaję jeszcze jedną fotkę ;)


5 komentarzy:

  1. nooooooo,poszłaś po bandzie!Za niektóre zdjęcia-po prostu Cię zamordujemy,ale dopiero po Twoim powrocie :)
    Bukiety pięknie rozjaśniają nam salony.Cudne są!
    Obie matki ściskają Cię jak cholera a może jeszcze bardziej.
    A o zdjęciach to ...SOBIE POROZMAWIAMY...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Was widzę i to dla mnie jesteście Wy. A że mam bogaty materiał zdjęciowy... doceń, że nie ma zdjęcia z pieluchą ;)

      Usuń
    2. żałuję bardzo,że nie ma.To najlepsze zdjęcie mojego żywota :)

      Usuń
    3. Bardzo proszę - już jest

      Usuń